• (0472)66-34-13
  • specintzir@ukr.net
  • м. Черкаси, вул. Тараскова, 14
  • Людям
    з порушенням зору
    Стандартна версія
    A- A+
  • Новини

    Тиждень математичної компетентності та технологій

    Згідно річного плану школи в період з 5 по 9 лютого було проведено тиждень математичної компетентності та технологій, головною метою якого було формування пізнавального інтересу учнів до вивчення таких предметів як: математика, інформатика та трудове навчання. Розвивати пізнавальний інтерес до комп’ютерної техніки, інформатики, поглибити здобуті знання з математики, показати способи їх використання в повсякденному житті, формувати життєві компетенції та професійну орієнтацію, сприяти створенню атмосфери взаємоповаги та взаємодопомоги в шкільному колективі.
    Головною метою тижня було зацікавити учнів, дати можливість самостійно творити та висловлювати власну думку.
    Протягом тижня було проведено ряд таких тематичних заходів:
    – вчителями інформатики Юлією Захарченко та Людмилою Лютою було проведено з учнями школи уроки безпеки в інтернеті, а саме урок-практикум «Зворотній бік Інтернету» та «Подорож океаном комп’ютерних знань»;
    – педагогами Ольгою Шелег, Юлією Захарченко та Людмилою Лютою проведено цікаву конкурс-гру “Математичний вернісаж”;
    -вчителями трудового навчання Мариною Огурцовою та Марією Богомаз майстер-клас з виготовлення святкових валентинок;
    – вчитель трудового навчання Анатолій Крись презентував виставку кращих робіт учнів школи;
    – вчителями трудового навчання Людмилою Лютою та Марією Богомаз було виготовлено стінгазету на тему: “Професія швачки від виникнення до сьогодення”, та проведено конкурс малюнків на тему: “Моя майбутня професія”
    – на протязі тижня, учні мали змогу розгадувати математичні ребуси, загадки;
    – вчителі трудового навчання Людмила Люта та Марія Богомаз провели з учнями 5-б класу цікавий майстер-клас по виготовленню листівок до дня Святого Валентина у техніці рвана аплікація.
    Учні переконалися, що математика – це цікава наука, яка тісно пов’язана

    Залиште свій коментар